My Signet

/ Zakelijke telefonie

Onbeperkt bellen via het internet

/ Uw provider voor een zakelijk telefoonabonnement

Als ondernemer wilt u altijd bereikbaar zijn en u geen zorgen maken over uw belkosten aan het einde van de maand. Daarom kiest u voor zakelijke telefonie van Signet. Telefoneren zoals u gewend bent met vaste telefonie, maar dan via internet én tot 60% goedkoper. Ook geschikt voor thuiswerkers!

Met een zakelijk telefonie abonnement van Signet belt u voor een vast bedrag onbeperkt naar vaste en mobiele nummers. U kunt kiezen uit onbeperkt bellen in Nederland of Europa. Bellen met Signetabonnees is altijd gratis. Belt u naar een andere bestemming, dan doet u dit tegen scherpe gesprekstarieven.

“Om het thuiswerken nog gemakkelijker te maken, creëerde Signet een VoIP-oplossing waarbij de bestaande ISDN lijn is vervangen door een SIP Trunk. Dit werkt perfect!”-  Marcel Verdonk, IT-Manager bij BenQ Europe.

/ Onze telefonie-oplossingen

SIP Trunk

Wereldwijd telefoneren of onbeperkt bellen in Nederland en Europa via het internet: tot 60% goedkoper.

Secure Voice

Veilig en onverstoord bellen via een private network.

Gesprekstarieven

Wij bieden voor al uw zakelijke telefoongesprekken een scherp tarief.

/ Er is altijd een zakelijk telefoonabonnement dat bij u past

U stelt uw zakelijk telefoonabonnement eenvoudig samen op basis van het aantal gesprekskanalen dat u nodig heeft. Wilt u tijdens het overstappen naar Signet gebruikmaken van nummerbehoud of een nieuw nummer(blok) aanvragen? Dan regelen we dit uiteraard voor u. Via uw eigen online portal heeft u volledig inzicht in het belgedrag van de afgelopen 12 maanden.

Indien u gebruikmaakt van een glasvezelverbinding van Signet, adviseren wij altijd gebruik te maken van een High Priority & Secure Voice VLAN. Neem contact met ons op voor meer informatie.

/ Zakelijke telefonie via VoIP versus hosted telefonie en SIP Trunk versus een ISDN lijn. Wat is het verschil?

Steeds meer bedrijven stappen over op ‘bellen via internet’ met VoIP, cloud of hosted telefonie. Verschillende technologiën die bij uitstek geschikt zijn voor zakelijk bellen. Het verschil zit ‘m in de locatie van de telefooncentrale. Bij VoIP is dat fysiek op locatie, in veel gevallen het datacenter. Bij cloud telefonie of hosted telefonie is er geen fysieke centrale op locatie maar een telefooncentrale in de cloud.

Heeft u een goedwerkende telefooncentrale waarbij nog gebruik wordt gemaakt van een conventionele analoge/ISDN lijn? Deze kan prima ingezet worden. Met VoIP telefonie vervangt u de ISDN lijn door de moderne SIP-technologie, wat staat voor 'Session Initiation Protocol'. Spraak blijft uiteraard gewoon spraak, maar kwalitatief is SIP een stuk beter dan traditionelere telefonie. Zo is het bijvoorbeeld technisch niet mogelijk om echo’s (feedback) op de lijn te krijgen. Wat ten grondslag ligt aan een goede gesprekskwaliteit is de ingerichte infrastructuur die gebruikt wordt om telefoongesprekken over te voeren. 

/ Fraudepreventie

Worden er ineens verdacht veel dure gesprekken naar het buitenland gemaakt en vermoeden wij fraude? Dan grijpen we in. Zo voorkomen we onterechte hoge kosten voor u en onszelf. Wilt u uw eigen telefonieverkeer nog beter beschermen, maak dan gebruik van ons Secure Voice-netwerk.

/ Veelgestelde vragen over zakelijke telefonie

Bekijk alle veelgestelde vragen over zakelijke telefonie

Meer weten over de mogelijkheden van bellen via het internet met VoIP telefonie?

Bellen zoals u gewend bent met vaste telefonie, maar dan tot 60% goedkoper. Benieuwd naar de mogelijkheden van een VoIP oplossing voor uw bedrijf? Neem contact op voor advies op maat. Wij denken graag met u mee.