/ SBIT

/ Hospitality en connectiviteit: onlosmakelijk met elkaar verbonden

Een hotel zonder Wi-Fi is tegenwoordig ondenkbaar en ook een tv waarop je Netflix kijkt op je eigen account behoort nu tot de primaire faciliteiten van een hotel. Signet-klant SBIT Hospitality ICT Services faciliteert internationale hotelketens met ICT-diensten waardoor zij in staat zijn om de gasten zich ook digitaal thuis te laten voelen.

/ Gastvrijheid in de ICT-diensten

Vanuit Moordrecht en met trots geleid door CEO Sjors Brul is SBIT gespecialiseerd in hospitality ICT-services gericht op hospitality in de breedste zin van het woord. Alles staat in het teken om het verblijf van de gasten zo comfortabel mogelijk te maken en de productiviteit van de medewerkers te maximaliseren. Door gebruik te maken van nieuwe technieken in beveiliging van telefonieverbindingen (VoIP), het faciliteren van IPTV, het aanbieden van IP-camerabeveiliging en het inrichten van de werkplekken, ontzorgt SBIT zowel zelfstandige hotels als grote ketens zoals Bastion en Carlton. Signet is voor SBIT de strategische partner om deze diensten te bieden.

/ Internationale partner

Brul ervaart vooral de samenwerking als erg prettig: “De actieve houding bij support en accountmanagement zijn voor ons een plus, maar de kennis van zaken over de technische oplossingen zijn voor ons doorslaggevend geweest in het maken van onze keuze. Daarnaast heeft Signet ook internationale ambities en voorziet het ons zowel in Benelux als daarbuiten van hoogwaardige connectiviteitsdiensten”.

/ Op alles voorbereid zijn

Signet verzorgt ook de koppelingen binnen de eigen datacenters van SBIT. Signet levert daar internet- en andere connectiviteitsdiensten met remote support op. De beschikbaarheid van internet en alle andere connectiviteitsdiensten worden steeds meer gezien als een eerste levensbehoefte. Wanneer er een verbinding wegvalt, moet een andere verbinding dit naadloos overnemen.

/ 24/7 beschikbaar

Door heel Europa heeft SBIT al een hoge penetratiegraad, maar ook buiten Europa zijn de eerste klanten al aangesloten. Mede door de verschillende tijdzones van haar klanten is SBIT volledig 24/7 ingericht en moeten de technologische partners dit ook zijn. Ook dit is een aspect waar de match met Signet snel gemaakt was. “Bereikbaarheid is extreem belangrijk voor ons” aldus Brul. “Maar nog belangrijker is dat er in het geval van incidenten snel geschakeld kan worden en dat de feedback eerlijk is. Daardoor prijzen wij Signet en passen we goed bij elkaar.”

/ Support is zoals wij dat ook doen!

“Bij SBIT staat hoogwaardige dienstverlening voorop en met de geboden support bewijst Signet een betrouwbare partner te zijn”, vervolgt Brul. “De supportafdeling stelt vakkundige en kritische vragen om zo tot een snelle oplossing van een probleem te komen. Alle oplossingen en andere mogelijkheden worden besproken zodat er een toekomstbestendige keuze gemaakt kan worden. Net als bij SBIT staat de persoonlijke benadering voorop en is de betrokkenheid bij klanten hoog”.

Neem contact met ons op als u meer wilt weten over deze samenwerking of over Signet in het algemeen.