is

Altijd online.

Customer Services
Actuele melding: Verstoring op het Glasvezel Eindhoven glasvezelnetwerk

22-sep, 13:25
De beheerder meldt dat de switch-stack weer operationeel is. Alle verbindingen moeten daardoor weer functioneren. Ervaart u desondanks nog steeds problemen? Neem dan contact op met de Signet Servicedesk via support@signet.nl of Tel: +31 (85) 747 00 00 [JS]
status: opgelost

22-sep, 11:54
De netwerkbeheerder meldt dat het probleem ontstaan is door een defecte switch-stack. Deze stack is verwijderd uit het netwerk waardoor de verstoring voor de meeste klanten voorbij is. Klanten welke achter de switch-stack hangen ervaren nog steeds een verstoring. Er is een monteur onderweg naar de locatie waar de switch-stack hangt om deze te vervangen. [JS]
status: update

22-sep, 11:38
We krijgen zojuist te horen van de netwerkbeheerder van GVE dat, om de verstoring op te lossen, verbindingen nog een korte onderbreking kunnen verwachten. [JS]
status: update

22-sep, 11:32
Verstoring is opgelost, informatie over de oorzaak volgt zo snel mogelijk. [JS]
status: update

22-sep, 10:23
Klanten welke gebruikmaken van een Glasvezel Eindhoven glasvezelverbinding kunnen momenteel een verstoring ervaren. Het probleem is in onderzoek, nadere informatie volgt zo snel mogelijk. [JS]
status: aangemeld



Heeft u vragen?

Neem contact met ons op via telefoonnummer 040 - 707 4 907

of stuur een mail naar helpdesk@signet.nl

Wij helpen u graag.



Wanneer er een storing gaande is in onze dienstverlening, houden wij u op deze pagina op de hoogte van het verloop hiervan. Ook kunt u ons volgen op twitter. Via het account @signetsupport berichten wij u ook over het verloop van een storing.




 

Handleidingen & Formulieren

Alles binnen handbereik

Formulieren bank Meer info

 
 

Veel gestelde vragen

Direct antwoord op uw vraag in onze FAQ

De Signet wiki Meer info

 
SIGNET Postbus 28049 5602 JA Eindhoven T: 085 - 747 00 00 info@signet.nl
Signet - Altijd Online